ΠΡΟΛΗΨΗ

Από την αρχαιότητα είχε ανακαλυφθεί η αξία της φυσικοθεραπείας και της γυμναστικής, για την αντιμετώπιση παθήσεων, αλλά και για την πρόληψη. Ο πατέρας της Ιατρικής, Ιπποκράτης, ήταν από τους πρώτους που μίλησε για την φυσικοθεραπεία ως τρόπο πρόληψης και θεραπείας...

* Πρόληψη και θεραπεία διαφόρων επώδυνων συνδρόμων (οξύς και χρόνιος πόνος, οσφυαλγία, αρθραλγία, μυϊκοί πόνοι).

* Βελτίωση και αποκατάσταση προβλημάτων ισορροπίας και βάδισης (αστάθεια, ηλικιωμένοι, μετεγχειρητικές καταστάσεις).

* Βελτίωση της στάσης του σώματος και στην αποφυγή καταπόνησης της σπονδυλικής στήλης (οσφυαλγία, πόνος στον αυχένα, σκολίωση, κύφωση).

* Πρόληψη και αποκατάσταση δυσλειτουργιών και επιπλοκών που προκαλούνται από νευρολογικές παθήσεις (εγκεφαλικό επεισόδιο, σκλήρυνση κατά πλάκας, νόσος Πάρκινσον).

* Πρόληψη και θεραπεία αρθριτικών δυσλειτουργιών και παθήσεων (οστεοαρθρίτιδα, ρευματοειδής αρθρίτιδα, αρθρική αστάθεια, δυσκαμψία, μετατραυματικές επιπλοκές).

* Πρόληψη και θεραπεία αναπνευστικών προβλημάτων και παθήσεων (οξεία και χρόνια αναπνευστική ανεπάρκεια, πνευμονικό εμφύσημα, βρογχοπνευμονία).

* Πρόληψη και θεραπεία παθήσεων του μυϊκού συστήματος (μυϊκή αδυναμία, μυοπάθεια, πολυνευρομυοπάθεια, μυϊκοί τραυματισμοί, θλάσεις).

Πληροφορίες

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΜΗΤΣΟΣ
Φυσικοθεραπευτής

-Θεραπευτήρια-

1ο: Υψηλάντη 20, Λαμία
2o: Λαμίας & Παπαλουκά, Στυλίδα

Τηλέφωνο: 22310 32405

Κινητό: 6977189922

Λαμία: Υψηλάντη 20

Στυλίδα: Λαμία & Παπαλουκά

S5 Box

Register

You need to enable user registration from User Manager/Options in the backend of Joomla before this module will activate.